Pak de macht op 15 maart

17 januari 2017

Pak de macht op 15 maart

Op 15 maart 2017 mogen we naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. De SP Berkelland gaat actief campagne voeren. Doet u mee?

Er staat heel wat op het spel. Wordt Nederland na jaren neo-liberaal beleid eindelijk weer een stukje socialer? De inzet van de SP: een Nationaal Zorgfonds zonder eigen risico, verhoging van het minimumloon en de AOW met 10%, een nieuwe studiebeurs, lagere huren en meer inspraak en zeggenschap van mensen over hun omgeving.

Zaterdag 14 januari 2017 kwamen zo’n duizend SP’ers bij elkaar in Tilburg voor het XXII congres van de SP. Emile Roemer zette de toon. De SP-leider riep op tot het sluiten van een progressief pact voor sociale verandering. "Samen maken we de SP groot en krijgen we Rutte klein".

De SP Berkelland gaat een actieve campagne voeren met posters met uitgesproken slogans, acties en een informatieavond.  Er is een campagneteam gevormd met Stefan Dikker als campagneleider.

Op 15 februari organiseren wij in De Huve een openbare avond over tweedeling in de samenleving. Een van de kandidaten komt vertellen over dit onderwerp en de alternatieven van de SP.

Samen met u willen we mensen bewegen om te kiezen voor de SP. Samen met u willen we zichtbaar zijn in alle kernen in Berkelland. Wilt u met ons meedenken of steekt u graag de handen uit de mouwen? Stuur dan een email naar berkelland@sp.nl.