SP Berkelland organiseert Discussiebijeenkomst Referendum Oekraïne

14 maart 2016

SP Berkelland organiseert Discussiebijeenkomst Referendum Oekraïne

Foto: SP Berkelland

Op woensdag 23 maart organiseert SP afdeling Berkelland in Kulturhus 't Stieltjen een discussie-avond over het Associatieverdrag met de Oekraïne.

Spreker is William van den Heuvel, fractievoorzitter van de SP Statenfractie in de provincie Overijssel en actief lid van de Vredesbeweging.

Dankzij een initiatief van het burgercomité-EU hebben we op 6 april de kans om ons in een raadgevend referendum uit te spreken over het associatieverdrag tussen de EU en Oekraïne. “Veel partijen lijken dit referendum dood te zwijgen en een aantal gemeentes trachten de stemlokalen bijna onbereikbaar te maken voor bepaalde groepen in de samenleving. Dit alles terwijl een raadgevend referendum tot de democratische grondrechten behoort” aldus Huub Winkelhorst, voorzitter van de SP afdeling Berkelland.

Moet het een ‘Ja’ zijn of moet het een ‘Nee’ worden? Kom en praat mee over het Associatieverdrag met de Oekraïne op woensdag 23 maart in Haarlo bij Kulturhus 't Stieltjen, Wolinkweg 12, 7273 SL Haarlo. De avond begint om 20.00 uur en duurt tot ca. 22.00 uur. Zaal open 19.30 uur. Toegang gratis.

Wilt u de avond in Haarlo graag bijwonen maar is vervoer een probleem, neem dan contact op via 06-44022933 met Huub Winkelhorst. Wij proberen dan een oplossing voor u te vinden.