Tot over 4 jaar?

19 februari 2022

Tot over 4 jaar?

Wil jij mee helpen om de SP over 4 jaar op de lijst te krijgen in Berkelland?

De SP in Berkelland zet zich constant in voor een eerlijkere en socialere samenleving. Zo hebben we ons verzet tegen huurverhogingen, megastallen en slechte initiatieven uit de raad, zoals de ontzettend dure vernieuwing van de raadszaal en de bezuinigingen op de WMO. Wij zijn in actie gekomen voor hogere salarissen in de zorg, voor een volwaardig ziekenhuis in Zutphen, voor meer én meer betaalbare woningbouw. En nog veel meer!

Daarnaast is de SP de partij die zich op lokaal, regionaal en landelijk niveau verzet tegen onrecht, van de toeslagenaffaire, de belabberde compensatie voor studenten, tot de absurde belastingvoordelen voor multinationals. Bij de SP staat de mens voorop, en niet het grote geld.

Nu is het tijd om de strijd voor onze idealen ook in Berkelland naar een hoger niveau te tillen. Wij vinden het jammer dat je nu niet op de SP kan stemmen in Berkelland, daarom willen wij over vier jaar meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen. Dit gaat niet vanzelf, en hiervoor hebben we zoveel mogelijk enthousiaste SP’ers nodig in onze mooie gemeente.

Langs deze weg willen wij je vragen om aan te sluiten bij onze partij, zodat wij ook in Berkelland meer stappen kunnen zetten naar een betere en meer rechtvaardige gemeente.

Wil je ons helpen? Word dan nu lid via www.wordlid.sp.nl!