SP Berkelland wil rood-afdeling

4 november 2017

SP Berkelland wil rood-afdeling

De SP Berkelland is momenteel bezig met het opzetten van een SP - jongerenafdeling, beter bekend als ROOD. ROOD is de jongerenorganisatie van de SP die zich richt op jongeren tussen de 14 en 28 jaar.

Om een eigen jongerenafdeling succesvol te laten zijn is het fijn als er een flinke groep enthousiaste jonge mensen deelneemt. Daarom doen we een "dringende" oproep aan alle leden, om eens na te gaan of er wellicht in familiekring, of onder vrienden, kennissen en/of buren jongeren zijn in de ROOD - leeftijd (14 tot 28 jaar) die wel interesse hebben om samen met andere jongeren politiek bezig te zijn. Politieke interesse is voldoende en een SP - lidmaatschap niet per se noodzakelijk!

Laat het ons vooral weten als u zo'n jongere kent en/of laat zo'n jongere contact met ons opnemen!

Wat bieden wij onze SP jongeren?

Wij bieden een gezellige en enthousiaste groep jeugdige leden die zich bezighoudt met politiek. Binnen deze groep is er de mogelijkheid om mee te doen aan activiteiten, bijeenkomsten en acties, zowel vanuit de SP als vanuit ROOD. Natuurlijk is er ook genoeg tijd en ruimte om gezellige andere niet politiek gerelateerde dingen te doen.

Interesse gewekt? Kent u geïnteresseerde jongeren of heeft u vragen? Mail dan naar berkelland@sp.nl of neem contact op met:

Jelle Nijhof tel. nr.: 06 - 11 44 69 77 of

Wim Carpay tel. nr.: 06 - 13 50 56 36.