SP Berkelland versterkt haar bestuur

6 november 2015

SP Berkelland versterkt haar bestuur

De afdeling Berkelland van de SP heeft op 5 november haar bestuur versterkt.
Tijdens de ledenvergadering van 5 november is Huub Winkelhorst uit Eibergen tot voorzitter van de SP-afdeling Berkelland gekozen. Huub heeft een lange staat van dienst als bestuurs- en kaderlid van de afdeling.

Naast de nieuwe voorzitter is de eveneens uit Eibergen afkomstige Manon Roest herkozen als secretaris en bovendien is het bestuur uitgebreid met zes actieve leden uit de kerngroep van de SP. Hierdoor zijn nu alle vier de hoofdkernen van de gemeente Berkelland vertegenwoordigd in het afdelingsbestuur.
Zijn voorganger, Fred Stomps, is jaren lang actief geweest in diverse functies binnen de Berkellandse afdeling van de SP. De laatste anderhalf jaar vervulde hij de rol van interim voorzitter. Fred legt zijn bestuursfunctie neer, maar blijft actief in de SP afdeling Berkelland.

Huub Winkelhorst: “De SP afdeling Berkelland blijft streven naar een sociaal beleid in de gemeente. Menselijke waardigheid en solidariteit fungeren daarbij als toetssteen”.

Namens de SP afdeling Berkelland,

Huub Winkelhorst, voorzitter.