Excuses

23 oktober 2014

Excuses

Onze afdeling heeft een fout gemaakt tijdens laatste actie bij gemeentehuis op dinsdag 21 oktober. Daar hebben we de commissieleden, raadsleden en het college een brief overhandigd die volgens onze informatie van een cliënt afkomstig zou zijn. In tegenstelling tot wat er in de media staat heeft niet de SP Berkelland naam en adres van brief verwijderd maar kregen wij die zo aangeleverd.

Het was achteraf gezien erg naïef van ons om dit zo snel en op onzorgvuldige manier naar buiten te brengen. We hadden vooraf beter onderzoek moeten doen. Daarom nemen wij ook volledig de verantwoording voor deze fout en bieden wij iedereen langs deze weg onze oprechte excuses aan.

Maar ondanks het feit dat wij een fout hebben gemaakt d.m.v. deze brief, blijft onze actie overeind staan en erkend zelfs de  verantwoordelijke wethouder dat deze brief niet op deze manier verstuurd had mogen worden. De problematiek rondom de thuiszorg blijft onze aandacht houden om de doodeenvoudige reden dat de drie uitgangspunten van de SP, Menselijke waardigheid, Gelijkwaardigheid en Solidariteit in Berkelland in het gedrang zijn en zelfs met voeten wordt getreden!

Reacties

Perfect dat jullie hiervoor excuses maken, geen mens is foutloos en ook wel eens te snel in acties ondernemen. Maar hebben jullie al kunnen ontdekken waar deze brief dan werkelijk vandaan is gekomen? Is dit wel een brief van een cliënt of heeft een anoniem dubieus persoon jullie deze brief laten ontvangen? Als de afzender eigen gegevens persoonlijk heeft verwijderd dan lijkt het mij heel moeilijk om de waarheid te achterhalen. Groetjes Ans Smeenge-Bielderman.