Nieuws vanuit het bestuur

1 september 2014

Nieuws vanuit het bestuur

Ondanks de vakantieperiode,die nu weer achter ons ligt, heeft ons bestuur en enkele kaderleden niet stil gezeten. We zijn verheugd dat we nu officieel bekend kunnen maken dat we gaan starten met een SP-café. Vanaf 25 september zal er tweemaandelijks een SP-café worden gehouden bij café “Het Haantje” in Neede.

We starten om 20:30 uur en de regie is in handen van enkele kaderleden. Dit SP- café is een openbare aangelegenheid waar ook niet-leden welkom zijn. Voorafgaand aan dit SP-café zal er van 19:00 uur tot 20:15 uur een kaderbijeenkomst worden georganiseerd. Dit is uitsluitend voor leden bedoeld. Hierin zullen wij als bestuur onze leden bijpraten over de verschillende zaken waar we als afdeling mee bezig zijn. Ook kunnen leden en kaderleden zelf ideeën of initiatieven inbrengen.

De avonden zullen een informele sfeer worden georganiseerd en de afdeling zal de eerste twee consumpties voor haar rekening nemen. Wij hopen dat jullie net zo enthousiast zijn als de twee initiatiefnemers en ons bestuur en zien jullie dan ook graag bij onze eerste bijeenkomst op 25 september.

Reacties

Er staat enkele kaderleden. Het lijkt net of je niet mag weten wie het zijn. Maak het zichtbaar voor leden wie het zijn. Dan is de stap misschien iets prettiger. Ik vind het op deze manier erg vaag en afstandelijk Duidelijkheid en zichtbaarheid is prettiger .