Ledenbezoek

5 oktober 2013

Ledenbezoek

Zoals uit de column van Jan Kluppels is op te maken is het bestuur samen met enkele kaderleden weer begonnen aan een nieuwe ronde ledenbezoeken. Een hele klus omdat we inmiddels 112 leden hebben. Bij ons voorgaande ledenbezoek hebben enkele leden aangegeven geen behoefte te hebben aan zo’n bezoek. Dit respecteren wij natuurlijk en daarom zullen deze leden niet worden benaderd voor een bezoekje. Ondanks dit gegeven is het een hele klus om al onze overige leden voor 1 november te hebben bezocht, want dat is onze streefdatum. Hoe gaat dit ledenbezoek in zijn werk? We hebben een werkverdeling gemaakt waarbij we de oude gemeenten als uitgangspunt hebben genomen. Voor Ruurlo gaan rond Abe en Gerrit. Borculo, Fred, Andre en Rob. Voor Neede Rob en Stefan en voor Eibergen zijn dat Huub, Manon  en Wim. Het wordt een informeel gesprekje waarbij wij wel wat gerichte vragen zullen stellen. Neem dit vooral niet te zwaar op want we verplichten helemaal niks. Uit de recente gesprekken hebben wij al leuke ideeën opgedaan waar we in de toekomst zeker iets mee kunnen. Indien jij als SP lid nog niet door één van onze mensen telefonisch of per mail bent benaderd maar wel graag dit gesprek wilt aangaan kun je ook zelf contact met ons opnemen. De vetgedrukte namen zijn de coördinatoren van de genoemde oude gemeenten waar ze de leden gaan bezoeken. De telefoonnummers en mailadressen van deze personen vind je in de linker kolom onder afdeling. Vervolgens klik je op bestuur en de rest wijst zichzelf. We zouden het erg op prijs als jullie ons benaderen want dat scheelt erg veel werk waardoor we deze klus toch op tijd kunnen afronden.