Sensire acties gaan gewoon door!

4 augustus 2013

Sensire acties gaan gewoon door!

Na een kortstondige bezetting van het hoofdkantoor van Sensire waarbij het managementteam op een sneaky manier het hazenpad koos hebben de dames van de thuiszorg hun nieuwe actie aangekondigd.

Op woensdag 7 augustus om 15:00 uur heeft een delegatie van Sensire thuiszorg een onderhoud met wethouder Scharenborg van de gemeente Berkelland. Om hun ongenoegen kenbaar te maken aan de bevolking en het delegatieteam te ondersteunen zal er voorafgaand aan dit gesprek een protestmars door Borculo worden georganiseerd. Wij van de SP Berkelland zullen natuurlijk aanwezig zijn om deze medewerkers te ondersteunen in hun strijd voor behoud van “Gewoon Goed werk”! 2e Kamerlid Renske Leijten heeft al aangegeven naar Borculo te komen om thuiszorgmedewerkers toe te spreken. Ook ander prominente gasten zijn uitgenodigd, wij wachten nog op hun antwoord. Doe net als Renske Leijten, de SP Berkelland en FNV Abvakabo! Ondersteun deze dames in hun strijd en loop mee met deze protestmars. Je hoeft nergens lid van te zijn om toch jouw solidariteit te tonen. We verzamelen ons om 14:00 uur bij de parkeerplaats aan de Hoflaan in Borculo (’t Hof/tennisbanen) vanwaar we om ongeveer 14:15 vertrekken voor een protestmars door het centrum van Borculo naar het gemeentehuis van Berkelland. Blijf niet aan de kant staan en laat je stem horen. Deze dames verdienen het en we zullen ze in de toekomst nog hard nodig hebben!