Verkiezingscampagne provincie begonnen.

16 januari 2011

Verkiezingscampagne provincie begonnen.

Zaterdagmiddag 15/01 is de plakploeg van onze ledenwerkgroep voor het eerst weer op pad gegaan om de verkiezingsborden in de gemeente Berkelland op te sieren met SP banners.
PROTEST is de eerste plakronde voor de komende Provinciale verkiezingen op 2 maart.
plakploeg aan het werk

De Provinciale verkiezingen is DE gelegenheid om PROTEST te laten horen tegen de ivoren provincietorens. PROTEST tegen het provinciale wegkijken als het om volksgezondheid en milieu gaat. PROTEST tegen het domme geldverspilling aan prestigeprojecten. PROTEST tegen het roekeloos omgaan met gemeenschapsgeld, bijvoorbeeld door het op een IJslandse bank te zetten. PROTEST tegen de schaamteloze uitverkoop van onze energiebedrijven Nuon en Essent. PROTEST tegen het onvoldoende beschermen van onze natuur en het toelaten van megastallen. PROTEST tegen het slechte openbaar vervoer en PROTEST tegen de draconische bezuinigingen op cultuur.
Protest komt van ‘protestari’, en betekent helder en nadrukkelijk je mening kenbaar maken. Waar je tegen bent, waar je voor bent. In verzet komen tegen wat je vindt dat niet klopt.Studentenprotest; Pensioenprotest; Cultuurprotest; Afghanistanprotest; Huurdersprotest, etc; Ben jij ook tegen de tweedeling in onze maatschappij waarbij de kloof tussen arm en rijk steeds groter wordt kom dan ook in PROTEST en stem op de SP.Wil je meer weten over het verkiezingsprogramma van de SP Gelderland ga dan naar de button ‘’provincie ‘’ op deze site.